A Momentum képviselőjelöltje bemutatja, hogyan hazudik a képünkbe Kovács Péter és Szatmáry Kristóf, lassan 15 éve.
Minél közelebb kerülünk a 2022-es választásokhoz, annál hangosabban beszél a helyi Fidesz a jól bevált mézesmadzagról, a HÉV-metró összekötéséről. Csak egy a gond. Az ígéretek már elég üresen csengenek, főleg ennyi idő után.
" Szatmáry Kristóf és Kovács Péter már több mint 15 éve kampányol ugyanazzal, de eddig zéró eredményt értek el. Kovács idén 15 éve polgármester, Szatmáry már 11 éve képviselő, de még ennyi hatalomban töltött év alatt sem láttak a XVI. kerületiek egyetlen kapavágást sem abból a projektből, amelyet minden választás előtt megígérnek nekik. Viszont több milliárd forintért választásról választásra kapunk látványterveket."
- Hollai Gábor képviselő szerint ez már nem csak unalmas, hanem egyenesen pofátlanság.
Még azt sem mondhatják kifogásként, hogy az egész országban lassan mennek a fejlesztések:
"Ezzel szemben Hódmezővásárhelyen ugyanezen idő alatt megvalósítottak egy kötöttpályás fejlesztést, a Hódmezővásárhely-Szeged tram-train projektet."
És Szatmáryék sötétségbe és bizonytalanságba burkolt "tervezetével" szemben ezt a folyamatot gyönyörűen át is lehet tekinteni:
"2007-ben rendelték meg az első előzetes tanulmányt, 2012-ben a másodikat, 2016-ban már a tenderek is el tudtak indulni, 2018-ban pedig már a munkálatok is el tudtak kezdődni. Tehát ha valamire valóban szüksége van a helyieknek és van rá politikai és szakmai akarat is, akkor meg tud valósulni."
Ez persze hiányzik Kovácsból és Szatmáryból is, cserébe viszont nagyon sokat tudnak dumálni. Nem őszintén, persze, de sokat.
"A héten kaptunk egy újabb ígéretet, egy újabb mézes madzagot. Csakhogy a "pártpolitikamentes" polgármesterünk ideje korán elárulta a célját ennek az egész beruházásnak: csak fideszes kampánymetró és más semmi!"
De nem csak a szavazók átverése a cél. Ha a Fideszről van szó, a zsebek kitömése és a nyerészkedés a legfontosabb.
"Amit eddig láttunk az az, hogy a fideszes elit a HÉV-beszerzéseket is leállította, hogy az oroszok is tudjanak pályázni. A gödöllői és csömöri HÉV-ek csak említés szintjén szerepelnek a fejlesztési koncepciókban, mert szinte az összes HÉV-vonal fejlesztése nagyobb prioritást élvez a szakma és a politika előtt, mint az, amelyik a mi kerületünket szeli ketté."
"Ez a 4,6 milliárd forint semmi más, mint egy elképesztően drága kampányfogás, amivel a pozíciójában próbálják tartani Szatmáry Kristófot 2022 után is. Ha rajtam múlik, akkor ez nem fog sikerülni, különösen nem úgy, hogy át akarják verni a kerületieket."
Tovább csorbítaná Mátyásföld jogait Orbán és Szatmáry Kristóf
Ne legyenek kétségeink, a fideszcsicska Szatmáry Kristóf ehhez is asszisztál, hisz valójában nem Mátyásföld lakóit, hanem Orbánt szolgálja.
Szatmáry Kristóf mostantól még több pénzért élősködik Mátyásföld lakóin
Orbán és csicskái már eddig is iszonyatos pénzeket húztak le a tisztességes magyar adófizetőkön. De nekik semmi nem elég. Mostantól még többet kérnek a választók elárulásáért.
Budapest lakói nem fontosak Orbánnak, mutatjuk, mi igen
A járvány okozta válság Mátyásföld lakóinak iszonyatos nehézségeket jelent. Orbán és csicskái mégis felesleges luxusberuházásokra szórják a pénzt kiemelten.